Program
Propozice
Přihlášení
Kde jsme?
Ubytování&Stravování
Historie Mixů
Rozlosování
Výsledky
Fotogalerie
VELKÁ CENA MĚSTA BRNA (ZÁVAZNÉ POKYNY PRO ÚČAST TÝMŮ)

TERMÍN KONÁNÍ: 8. - 10.duben 2005

MÍSTO KONÁNÍ: Brno, zimní stadion při ZŠ Úvoz, adresa: Úvoz 55, 602 00 Brno

ÚČASTNÍCI:

MČR mixů se mohou zúčastnit pouze řádně registrovaní hráči, kteří v roce konání mistrovství dovršili nebo dovrší nejméně 15-ti let.

PODMÍNKY ÚČASTI ZAHRANIČNÍCH TÝMŮ:

MČR mixů se mohou zúčastnit zahraniční týmy za předpokladu splnění podmínek:

PŘIHLÁŠKY TÝMŮ:

Týmová přihláška musí být podána nejpozději dne 21.3. 2005 k rukám sekretáře svazu.

V případě nepředložení přihlášky ve stanoveném termínu se tým soutěže nemůže zúčastnit!

JMENNÉ SOUPISKY:

Jmenná soupiska týmu obsahující minimálně čtyři hráče musí být odevzdána nejpozději dne 21.3.2005 k rukám sekretáře svazu. Každý hráč uvedený na jmenné soupisce musí být řádně registrovaným členem Českého svazu curlingu.

V případě nepředložení jmenné soupisky ve stanoveném termínu se tým soutěže nemůže zúčastnit! Předložená soupiska týmu musí obsahovat minimálně čtyři hráče s platnou lékařskou prohlídkou!!!

V případě nepředložení jmenné soupisky ve stanoveném termínu se tým soutěže nemůže zúčastnit!

STARTOVNÉ:

3.200,- Kč/tým

na účet Českého svazu curlingu
(č.ú. 1730109 - 504/0600, GE Money Bank, a.s.)
(v ceně startovného je účast na sobotní party, včetně jednoduchého rautu)

TERMÍN ZAPLACENÍ STARTOVNÉHO:

do 21.3.2005

V případě, že startovné bude připsáno na účet svazu později než ve stanoveném termínu, svaz účtuje penále ve výši 500,- Kč/den za každé startovné až do doby 10 dnů před začátkem soutěže.

Pokud nebude startovné včetně penále připsáno na účet svazu nejpozději dne 28.3.2005 (tj. 10 dnů před soutěží) je účast týmu (ů) zrušena.

Úhradu startovného lze provést také formou hotovostní úhrady do pokladny ČSC.

Při neúčasti týmu v soutěži nebo v případě odstoupení týmu po podání týmové přihlášky startovné propadá ve prospěch svazu.

LÉKAŘSKÉ PROHLÍDKY:

a) jsou povinné pro všechny hráče

b) hráči, kteří lékařskou prohlídku nepředložili v rámci MČR 2005 mužů a žen tuto předloží na sekretariát ČSC nejpozději dne 21.3.2005 (takto předložená lékařská prohlídka nesmí být starší tří měsíců)

c) jsou platné pouze na formulářích dodaných svazem

d) mohou potvrdit lékaři sportovní, obvodní, závodní, chirurgie, interní, školní, dorostový, dětský

e) nedílnou součástí lékařského potvrzení je prohlášení o dopingu

f) hráč nemůže bez lékařského potvrzení nastoupit do utkání

g) předkládání lékařských prohlídek se řídí: "Pravidly schvalování lékařských prohlídek

LOSOVÁNÍ KAMENŮ:

Vylosování kamenů na dráhy bude uskutečněno 30 minut před zahájením prvního utkání každého jednotlivého hracího dne (provede hlavní a pomocný rozhodčí).

HLAVNÍ ROZHODČÍ:

bude nominován Komisí rozhodčích ČSC

POŘÁDÁ:

První curlingový klub Brno ve spolupráci s Gymnáziem M. Lercha, CK Valící se šutráky, Českým svazem curlingu a RPK Brno.

ICEMAKER:

Jiří Snítil, Martin Snítil

HERNÍ SYSTÉM:

Bude vypracován podle počtu přihlášených týmů (bude klubům oznámen nejpozději 7 dnů před zahájením soutěže). Zveřejněn bude na webové stránce http:\\www.gml.cz/mixy.

POZOR: do utkání musí tým nastoupit v plném složení - tzn. se čtyřmi hráči. Se čtyřmi hráči musí absolvovat také celé utkání, tzn. až do jeho konce.

HRACÍ DNY:

pro max. 20 týmů:

Sobota cca od 8,00 hod. do cca 20,00 hod.

Neděle cca od 8,00 hod. do cca 18,00 hod.


pro max. 30 týmů:

Pátek cca od 13,00 hod. do cca 21,00 hod.

Sobota cca od 8,30 hod. do cca 19,30 hod.

Neděle cca od 9,00 hod. do cca 17,30 hod.

OBLEČENÍ TÝMŮ V SOUTĚŽI:

Doporučuje se jednotné týmové oblečení.

PARTY:

sobota večer - od 20. hodiny - party na GML, občerstvení formou jednoduchého rautu, pivo v ceně startovného, teplou večeři možno zakoupit

ZÁVAZNÉ ŘÁDY PRO START V MČR 2004 MIXY: